今早又做對一件事,做左個靚T

 上次中秋假,A股冇市港股有市時,有批央國企股份在冇北水照顧下,無喇喇被人沽落來,我就趁低入左隻拖拉機,北水返來就大升,我就食胡都食得幾飽.今次我又照辦煮碗,昨日個市太癲,幾乎冇股下跌,搵唔到目標.今早就大把機會,我又係入番隻第一拖拉機,不過不是用新資金買入,而是膽生毛將部份手持的38沽出,今早開市不久就排8.56求沽,好快就沽出,跟住就排隊8蚊買回,唔駛一個鐘就做到,都係買貴左幾個位,不需一分一毫,持股不變,但就多左6仟幾蚊現金返來,唯一風險是沽出後隻股大幅上升,買唔番即賣飛.

留言

  1. 大師藝高人胆,做T確了得。
    今天與多年老友早茶,他見近日股市暢旺,又見黃金價高,想沽出手上的獲利不錯的黃金投入股市,但又見螢幕上的財經人士說年底金價會再升,現十五十六。
    我說如的確想入市的話,可沽出部分黃金,取回成本,然後買入高息的央國企龍頭股希望賺價賺息,即可有息收,又可心安和平衡投資。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

有華潤冇窮人

巨型央企長遠可以升到你唔信

埃克森美XOM股價創歷史新高,883星期一挑戰20元