新地股價明顯偏高

 郭老太不停回購都阻擋不了新地跌破70蚊,最神奇係現在買一股長實加一股長和都平過買一股新地,首富孖寶市值加埋,派息加埋都多過新地,一係長和孖寶被嚴重低估,一係新地股價偏高,市場永遠是對的,錯的永遠是散戶,若你相信自已是對的,市場先生係傻的,你大可入市撈底,他日股價大升,錢又賺左,又可大大聲說我是巴老信徒,是真正價值投資者,別人恐懼時我貪婪,祝這些人好運,我就冇膽玩,我只相信呢幾年及未來幾年,珍惜生命,遠離本地地産股.呢排開始留意地產股put輪,發現數量極少,而且成交金額極少,全日成交得個幾萬元,明知買左9成9會嬴錢,但都贏得雞碎甘多,買得2.3仟蚊,想買多d都冇,就算升幾十個巴仙都係贏幾百蚊,我試過買入全港唯一一隻領展put輪24343,2毫零子入,升3成重要揸幾日先執到幾舊水,今日隻24343都升左15%.,若昨天買,買得1,2千蚊,扣埋使費,都係贏百零蚊,呢d衍生工貝都係唔啱我玩.

留言

此網誌的熱門文章

有華潤冇窮人

巨型央企長遠可以升到你唔信

埃克森美XOM股價創歷史新高,883星期一挑戰20元